Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Οτσαλάν: Τέλειωσε ο ρόλος μου




Ο ηγέτης του ΡΚΚ Αμπντουλάχ Οτσαλάν έκανε σημαντικές δηλώσεις κατά τη διάρκεια της συνάντησης με τους δικηγόρους του την Τετάρτη 27 Ιουλίου.

Αναφερόμενος στο τουρκικό κράτος και το Καντίλ, ο ηγέτης του ΡΚΚ Αμπντουλάχ Οτσαλάν, δήλωσε: «Τέλειωσε ο ρόλος μου. Δεν θα προχωρήσω σε άλλο βήμα από τώρα και στο εξής για να συνεχίσω τον ρόλο μου εκτός εάν μου εξασφαλίσουν ένα υγιεινό και ασφαλή χώρο με συνθήκες ελεύθερης κυκλοφορίας.»

Δηλώνοντας ότι δεν θα είναι σε θέση να εκτελέσει ενεργή αποτελεσματική ηγεσία υπό τις παρούσες συνθήκες, ο Οτσαλάν δήλωσε τα εξής: «Είχα ήδη δηλώσει ότι δεν θα είμαι πια σε θέση να διαδραματίσω το ρόλο μου υπό αυτές τις συνθήκες, εξάλλου η στάση του κράτους και του ΑΚΡ είναι οφθαλμοφανώς αυτονόητη, δεν λαμβάνουν κανένα μέτρο. Και αμφότερα το Καντίλ και η αντιπροσωπεία του κράτους με αγκάλιασαν και με χρησιμοποίησαν ως υπεργολάβο. Από σήμερα και στο εξής, θέτω τέρμα στο να με χρησιμοποιήσουν ως μεσάζοντα υπεργολάβο επειδή η τρέχουσα μου θέση βλάπτει τόσο το κράτος όσο και τους Κούρδους. Δεν θα είμαι πια σε θέση να δώσω οδηγίες από εδώ. Ειρηνευτικές συνομιλίες δεν μπορούν να διεξαχθούν υπό αυτές τις συνθήκες.
Η κατάσταση μου είναι παρόμοια με εκείνη του Μαντέλα στη Νότιο Αφρική. Και ακριβώς όπως έπραξε αυτός, δεν θα επιχειρήσω να προβώ σε διαβήματα προς την ειρήνη εκτός αν μ’ αφήνουν ελεύθερο και να έχω τη δυνατότητα να κυκλοφορήσω ελεύθερα. Όπως είναι γνωστό, ο Μαντέλα έπαιξε το ρόλο του όταν του δόθηκαν οι απαραίτητες προϋποθέσεις.

Οι επιχειρήσεις ακολουθούν η μια την άλλη και ούτε η αντιπροσωπεία του κράτους, ούτε το KCK έχουν εκπληρώσει το μερίδιο τους. Εμείς δεν βάζουμε πορεία σε αυτή τη κατεύθυνση. Αυτή η διαδικασία βλάπτει τόσο το κράτος όσο και τους Κούρδους. Η ηγεσία μου υπό αυτές τις συνθήκες δεν θα είναι πλέον προς όφελος των Κούρδων.

Ο Οτσαλάν παρατήρησε επίσης ότι η ιρανική επιχείρηση είναι «περιφερειακή επίθεση», το Ιράν προτίθεται να ξεριζώσει τη φλέβα ελευθερίας των Κούρδων, πράγμα που χαρακτήρισε πολύ επικίνδυνο.

Μετάφραση Deniz Φιράτ ANF

ANF / NEWS DESK

ANF NEWS AGENCY

Πηγή:
http://infognomonpolitics.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούνται οι φίλοι που καταθέτουν τις απόψεις τους να χρησιμοποιούν ψευδώνυμο για να διευκολύνεται ο διάλογος. Μηνύματα τα οποία προσβάλλουν τον συγγραφέα του άρθρου, υβριστικά μηνύματα ή μηνύματα εκτός θέματος θα διαγράφονται. Προτιμήστε την ελληνική γλώσσα αντί για greeklish.